Thursday 25 January 2018

Forex dnevnik


Srijeda, 09.06.2018. Najnovije vijesti na news portalu mojFOREX. net Dragi Forex Trgovci, izuzetno je zadovoljstvo obavijestiti Vas da je nakon 6 mjeseci intenzivnih priprema sa dananjim danom pokrenut prvi hrvatski portal de notícias mojFOREX. net mojFOREX. net e Vam svakodnevno donositi najnovije vijesti iz svijeta a na hrvatskom jeziku Trgovinske analize sa preporukama trgovanja, zanimljivosti iz svijeta a, kolumne sa osvrtom na aktualne dogaaje iz svijeta a, vijesti o brokerima, promocijama, regulatorima i brojne druge korisne stvari. U sklopu mojFOREX. net portala moete pronai i ekonomski kalendar, obavijesti o bankovnim praznicima, kamatnim stopama, dividendama, kao i brojne druge korisne alate koji Vam mogu pomoi u svakodnevnom radu na tritu. Od danas je prva besplatna kola a na hrvatskom jeziku koja se do sada nalazila na croatia. bloger. hr takoer dio mojFOREX. net portala i moete je pronai na moj. netedukacijamala - skola. Uskoro pripremamo za Vas brojna iznenaenja, nagrade i pogodnosti o kojima ete moi vie pratiti u sklopu foruma moj. netforum. Unutar forze ete takoer moi pronai i brojne korisne trgovinske strategije, indikatore, expert advisore itd. Pridruite nam se eu pomognite nam da zajedno razvijemo mojFOREX. net u najkvalitetniji financijski portal na ovim prostorima. Vidimo se na mojFOREX. net subota, 09.01.2018. MojFOREX. biz profesionalno upravljanje raunima serviço de conta gerenciado Znate li da 95 investitora gubi svoj novac na Forexu unutar godine dana Znate li da niti nakon 10-tak tisua kuna uloenih u edukaciju nemate garanciju uspjeha na FX tritu Mi nudimo gotova Forex rijeenja srijeda, 15.10. 2008. Prvi specijalizirani forum na hrvatskom jeziku Hvala Vam na posjeti i na iskazanom interesu za Forex (Mercado de Capitais de Câmbio) devizno trite koje predstavlja najveu burzu svijeta. Kako bi Vam mogli ponuditi cjelovite informacije, premplestili smo sve podatke sa ovog bloga na slijedeu adresu, pa Vas molimo da kliknete na link u nastavku: Nadamo se da ete biti zadovoljni materijalima koje ete pronai na jednom mjestu. Elimo Vam uspjeno trgovanjeEvo napokon sam krenuo sa stvarnim raunom. Imao sam demo kod nekoliko brokera, ali najvie mi se je svidjeo fxlider poto su me ubrzo nakon registracije nazvali te malo po malo mi objasnili jo neke nepoznanice kao i to da imaju socijalnu mreu gdje mogu kopirati ostale trajdere. Samo neka ovo svo prouavanje urodi sa plodem E neka se ponovo dogodi onakav pad zlata kao to je bio pa da uem u prodaju na tom trendu :) Uh, FX lider, jesi pogledo kakve uvjete imaju Tri puta vee spreadove nego ostali brokeri. Usporedi spread na glavnim parovima sa ovim ovdje: admiralmarkets. hranalytics admiralmarkets. hr Sa socijalnom mreom budi oprezan, jer su na drugoj strani poetnici kao i ti. Misli lokalno, djeluj globalno Jesam, vidio sam da su spreadovi kod Fx lidera veliki. Ali npr. Za almirante naiao sam na neke negetivne komentare (da se finaciraju iz depozita i slino), dok ovdje sam zadovoljan sa podrkom. Prije svega dosta pomae to da imam kontakt osobu koju mogu pitati za kretanja na tritu. Takoer su mo spomenuli da se kao kompanija financiraju iz spreadova to bi znailo da su nam zajedniki interesi. Oko socijalne, da se pronta iskusne trejdere poto su svi pokriveni sa statistikama trgovanja. Ali hvala na savjetu oko socijalne, oprezan sam jako oko kopiranja pa traim one manje sklone riziku. Bitan je samo gdje de lucro deus sam, a vidim da moram ba polagano korak po korak trgovati Financiamento na Índia, no Japão. Svakako je lijepa misao da se financiraju iz spreada jer onda my i ne bi smetalo to je skuplji kruh. Kako god bilo da bilo, ja nisam uloio preveliki novoc tako da ako eu postoji neto tako kao taj spomenuti fantomski porez no mene ne kai. Savjeti i preporuke koje dobivam sa njihove strane su jako dobri, ne uvijek toni ali dovoljno pouzdani da mogu trgovati prema njima te za sada ostvarivati ​​lucro. Nego, sluam stalno da bi Amerika trebala popustiti svoje monetarno stimuliranje, tako da mi zvui da bi trebalo otvoriti jednu dugoroniju poziciju zlata na sell. Para mislite o tome Financirali se oni zaista iz spreada ili ne, meni na kraju doe na isto. Svakako je lijepa misao da se financiraju iz spreada jer onda my i ne bi smetalo to je skuplji kruh. Kako god bilo da bilo, ja nisam uloio preveliki novoc tako da ako eu postoji neto tako kao taj spomenuti fantomski porez no mene ne kai. Savjeti i preporuke koje dobivam sa njihove strane su jako dobri, ne uvijek toni ali dovoljno pouzdani da mogu trgovati prema njima te za sada ostvarivati ​​lucro. Nego, sluam stalno da bi Amerika trebala popustiti svoje monetarno stimuliranje, tako da mi zvui da bi trebalo otvoriti jednu dugoroniju poziciju zlata na sell. Para mislite o tome Zlato je odradilo najvei pad i u padajuem je trendu od 1917. Vjerojatno sa QE zavravaju sredinom idue godine dok velika ekipa zavri sa preslagivanjem portfelja i imovine. Mada mi nije jasno iz prijanjih postova o kakvoj dugoronoj strategiji govori kad dugorono plaa 2-3 puta vei spread. Koliko ja znam almirante je skuplji na nafti od lidera. 6 centi na suprot 4 ali spread tako i tako za poetnika ni je ni vaan. Pazi se uboda komarca dok te slon ne pregazi. Nema negativnih stvari, faktor je ovjek koji sam preuzima rizik za sebe. Stvar je u tome to je ovjek pohlepan, a kada je pohlepan onda moe i izgubiti. Uvijek mora proi faktor vrijeme, svi bi htjeli da je para juer ili danas. Nadam se da znate o emu priam. Slaem se :) Kako kae stara trgovaka: Touros e ursos ganham lucro. Os porcos são abatidos. Makar ja nikad nisam volio foreks. Kod mog brokera ne smijem skalpirati a grafovi su mi pre ne stabilni da bi se odluio to da radim. Zadnja izmjena: Jinx (9.1.2017. 14:06) Ovolike su anse da za 10 godina uvedemo euro Jadranka Dozan 12.1.2017 14:02 Pogledaj temu para Hrvatska sve treba uiniti kako bi mogla uvesti euro Lidija KiseljakVL 10.1.2017 11:44 Pogledaj temu Dolar dosegnuo rekord u 14 godina Poslovni dnevnik 8.1.2017 21:59 Pogledaj temu Novi udar na graane: Hoe li tednja u eurima postati kao iu quotvicarcimaquot Poslovni. hr 5.1.2017 9:16 Pogledaj temu Udjel Londona u trgovini valutama pao s 41 na 37 posto Tomislav Pili 3.1.2017 21:59 Pogledaj temu Evo koliko je prolo od uvoenja Eura kao slubene valute EU Poslovni. hrHina 31.12.2017 10:35 Pogledaj temu Trebaju li graani s eurskim kreditima brinuti zbog kamata Poslovni. hr 28.12. 2017 11:20 Pogledaj temu quotKia euraquot iznenadila putnike na autocesti u Njemakoj Poslovni. hrHina 26.12.2017 9:41 Pogledaj temu Mari sprema zaduenja za otplatu 14 mlrd. Kuna Ferrero ne da palmino ulje: Nije kancerogeno Oekujemo novu upravu Hrvatskih uma Startup hrvatskog programera dobio investiciju od 3,6 mijuna kuna Prijavite se za bespovratna sredstva: Ministarstvo produljilo rok prijave za energetsku obnovu stambenih zgrada Najnovije teme Rekordan izvoz ABC svjeeg krem ​​sira ares 13.1 .2017 13:58 Pogledaj temu lan Gospodarskog vijea Predsjednice savjetovao startupovce da osnivaju tvrtke izvan Hrvatske JosefBeuys 13.1.2017 13:13 Pogledaj temu 39Za dvije godine rast hrvatskog BDP-a passado e na samo 0,2 posto39 IVA09 13.1.2017 10:52 Pogledaj temu Hrvatska brojnim dogaanjima obiljeava Svjetski dan knjige Jovan 13.1.2017 10:32 Pogledaj temu Mari sprema zaduenja za otplatu 14 mlrd. Kuna Pero7 13.1.2017 9:49 Pogledaj temu. ,. . -,. , (). . . . 1,0467. 1.0455. 50. 2. . . . Kozer5522166:. ,. . . ,. VladDmitrich:,,. . . ,. . -,. , (). ). . Kozer5522166:. -,. , (). ). . , -,. . ,. . ,. ,. VladDmitrich:, -,. . ,. . ,. ,. ,. . 1.2269. . 15. . . . :-) :-) :-) kozer5522166:. . 1.2269. . 15. . . . :-) :-) :-),,,,, (). VladDmitrich:,,,,, (). 22,. 1.2240. . . . . USDJPY. 117,30 25 15. 10. . . Kozer5522166:. USDJPY. 117,30 25 15. 10. . . ,. . Detcstor:,. . . . . . - 20. . 22. . 2 :-) :-) :-) kozer5522166:. . . . - 20. . 22. . 2 :-) :-) :-),. . . 2, Detcstor:,. . . 2,. -. . . . . . Kozer5522166:. -. . . . . . , 10,. ,. USDJPY 117,46. 10. . . . . GBP-USD. 1.2267. 1,2240 0. , -10. GBP-USD 40 1.2240. . . USDJPY,. 0) kozer5522166: GBP-USD 40 1.2240. . . USDJPY,. 0) -. . . . . . ) Kozer5522166: -. . . . . . ). . 1.0460 50. Detcstor:. . 1.0460 50. -. ). . 10-40. . 0.

No comments:

Post a Comment